Najpierw gracze wybierają, na której stronie planszy chcą grać. Następnie umieszczają piętnaście swoich pionków w kolorowej strefie startowej, zwanej obozem gracza. Przy rozgrywce, na obu stronach planszy obowiązują podobne zasady.
Poprzez ułożenie kwadratów na stronie z szachownicą, gracze mają większą swobodę ruchów. Druga strona daje mniej możliwości ruchu, przez co jest trudniejsza. Celem każdego gracza, jest przedostanie się swoimi pionkami na drugą stronę planszy - do obozu przeciwnika, poprzez umiejętne przeskakiwanie nad pionkami swoimi i przeciwnika.
ZAWARTOŚĆ:
dwustronna plansza (halma / warcaby)
30 pionków
instrukcja
Poprzez ułożenie kwadratów na stronie z szachownicą, gracze mają większą swobodę ruchów. Druga strona daje mniej możliwości ruchu, przez co jest trudniejsza. Celem każdego gracza, jest przedostanie się swoimi pionkami na drugą stronę planszy - do obozu przeciwnika, poprzez umiejętne przeskakiwanie nad pionkami swoimi i przeciwnika.
ZAWARTOŚĆ:
dwustronna plansza (halma / warcaby)
30 pionków
instrukcja
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Logix (0402)
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Alexander
Dobble (20640)
Wiek: 6+
Wiek: 6+
Rebel
Pentomino (00215)
(Wiek: 7+)
(Wiek: 7+)
Granna
Alias Junior (53183)
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Tactic
Gemino
Egmont
Bójka na mnożenie. Gra do nauki tabliczki mnożenia
Edgard Games
Quoridor Mini
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Gigamic
Heksagon (2441)
Wiek: 6+
Wiek: 6+
Alexander