Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ?najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej? (magazyn ?Time?). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
Szczegóły
Tytuł: Ogilvy o reklamieAutor: David Ogilvy
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788360652220
ISBN: 978-83-606-5222-0
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 226
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo reklamy
Wolters Kluwer
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Jak sprzedawać słowem
Samo Sedno
Ćwiartka raz
Prószyński i S-ka
Gdzie ci mężczyźni?
Wydawnictwo Naukowe PWN