Ogilvy o reklamie

Studio Emka

  • Rok wydania: 2008
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
43,64 PLN



Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ?najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej? (magazyn ?Time?). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.


Szczegóły

Tytuł: Ogilvy o reklamie
Autor: David Ogilvy
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788360652220
ISBN: 978-83-606-5222-0
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 226
Oprawa: Twarda

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: