Klucz do zrozumienia nabywcy
jakościowe badania marketingowe

grupa verde

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
28,00 PLN
Nasza cena
20,10 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 19,08 zł



dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji prasowych i konferencyjnych oraz cenionych podręczników (najważniejsze książki: "Jakościowe badania marketingowe", PWE, Warszawa 1999, "Zasady skutecznej prezentacji w biznesie", Wyd.UG, Sopot 2000, "Marketing. Studia przypadków", Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, "Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Gdańsk 2004); członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni Association; Doświadczenia praktyczne: aktualnie współpracuje z Grupą A5 oraz KiM Atelier jako specjalista ds. badań marketingowych; współpracowała m.in. z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę zawodową w Sparkasse Kiel, RFN.

Szczegóły

Tytuł: Klucz do zrozumienia nabywcy
Podtytuł: jakościowe badania marketingowe
Autor: Anna Maria Nikodemska-Wołowik
Wydawnictwo: grupa verde
ISBN: 9788392754503
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 224
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje