Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? * Gdzie się ogłaszać w sieci? * Jak wypromować e-sklep? * Na których platformach internetowych warto działać? * W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.
Szczegóły
Tytuł: Internet możliwości.Podtytuł: O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
Autor: Weronika Modzelewska
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383221410
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 160
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Superzwiązek. Jak stworzyć dobrą i trwałą relację, która się nie rozpadnie
Słowne (dawniej Burda Książki)
Meal Prep. Gotuj raz na cały tydzień
Znak JednymSłowem