Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają wbudowane w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Szczegóły
Tytuł: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługachAutor: Rudawska Iga, Soboń Magdalena
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410319
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 430
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.66 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przedsiębiorstwo usługowe Ekonomika
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym
Kulturowe uwarunkowania.
Kulturowe uwarunkowania.
Wydawnictwo Naukowe PWN