Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 0
  • Format: 17, x 24, cm
  • Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
74,00 PLN
Nasza cena
71,19 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 71,19 zł



Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN
Autor: Andrzej Pomykalski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301156145
Ilość stron: 216
Format: 17, x 24, cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.37 kg

Recenzje