Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce.
Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
Książka jest adresowana do:
- kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R,
- słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania,
- studentów, doktorantów, kadry akademickiej,
- przedsiębiorców.
Szczegóły
Tytuł: Nowa era innowacjiAutor: C. K. Prahalad, M. S. Krishnan
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116192701
ISBN: 9788301161927
Tytuł oryginału: The New Age of Innovation. Driving Cocreated Value Trough Global Networks.
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szeworski Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 216
Format: 16.8x23.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ekonomia międzynarodowa Tom 2 Teoria i polityka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Gospodarka świata u progu XXI wieku
M.T.M. Firma
Czarne oceany
Literackie
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Perspektywy i kierunki rozwoju
Perspektywy i kierunki rozwoju
Wydawnictwo Naukowe UMK
Biznes, etyka, odpowiedzialność
Wydawnictwo Naukowe PWN
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Wolters Kluwer