Nowa era innowacji

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.8x23.6cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
46,64 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace. Książka jest adresowana do: - kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, - słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, - studentów, doktorantów, kadry akademickiej, - przedsiębiorców.

Szczegóły

Tytuł: Nowa era innowacji
Autor: C. K. Prahalad, M. S. Krishnan
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116192701
ISBN: 9788301161927
Tytuł oryginału: The New Age of Innovation. Driving Cocreated Value Trough Global Networks.
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szeworski Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 216
Format: 16.8x23.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg

Recenzje