Celem publikacji jest identyfikacja czynników, które sprzyjają bądź współwystępują przy podejmowaniu przez poszczególne przedsiębiorstwa działalności odpowiedzialnej społecznie, w obszarze zatrudnienia, a także korzyści (w aspekcie psychologicznym i społecznym) jakie wyłaniają się w związku z realizacją tejże działalności. Monografia zmierza także do analizy warunków i okoliczności wykształcenia się idei społecznej odpowiedzialności biznesu, ukazując motywy podejmowania działań odpowiedzialnych społecznie zarówno z punktu widzenia jednostki, jednostki w organizacji, jak i jej bardziej ogólnego tła i wymogów, jakie powinna spełniać sama organizacja bądź czynników, które sprzyjają podejmowaniu przez nią działań odpowiedzialnych społecznie.
Szczegóły
Tytuł: Społeczna odpowiedzialność biznesuPodtytuł: w aspekcie teoretycznym i empirycznym
Autor: Bartkowiak Grażyna
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376415055
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nowa era innowacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Perspektywy i kierunki rozwoju
Perspektywy i kierunki rozwoju
Wydawnictwo Naukowe UMK
Biznes, etyka, odpowiedzialność
Wydawnictwo Naukowe PWN
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Wolters Kluwer
ABC small biznessu 2013
Marcus