Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili:
istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości,
znaczenie przedsiębiorstwa w gospodarce,
otoczenie i konkurencyjność przedsiębiorstwa,
cele i misję przedsiębiorstw oraz ich typy,
ryzyko w działalności przedsiębiorstwa,
zasoby, strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę menedżerską,
strategiczne i operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem,
kulturę i etykę w działalności przedsiębiorstwa,
zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.
Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, przedsiębiorców i menedżerów.
Szczegóły
Tytuł: PrzedsiębiorstwoPodtytuł: Teoria i praktyka zarządzania
Autor: Bogdan Godziszewski, Mirosław Haffer, Marek Jacek Stankiewicz, Stanisław Sudoł
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819281
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 496
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
Wyzwania współczesności
Wyzwania współczesności
Wydawnictwo Naukowe PWN
Elementarna teoria liczb
Wydawnictwo Naukowe PWN
Obrazy niepełnosprawności w polskim filmie
Wydawnictwo Naukowe UAM
Aksjologiczne podstawy pedagogiki społecznej Heleny Radlińskiej
Przykład zastosowania interpretacji hermeneutycznej
Przykład zastosowania interpretacji hermeneutycznej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kompetencje emocjonalne nauczyciela
Wolters Kluwer
Kto wiatr sieje...
Świat Książki