Program szkolenia z zakresu obsługi klienta + CD
Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 24.0x31.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
279,00 PLN
Nasza cena
187,49 PLN



Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta.
Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy.
Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć:
opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści
informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów
tematy do dyskusji
arkusze dla uczestników
scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról
plansze do wyświetlania
Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia.


Szczegóły

Tytuł: Program szkolenia z zakresu obsługi klienta + CD
Podtytuł: Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego
Autor: Gee Jeff, Gee Val
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: HR
ISBN: 9788326414671
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 492
Format: 24.0x31.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 2 kg

Recenzje