Kompleksowy zestaw 61 narzędzi coachingowych z materiałami na CD do wykorzystania w coachingu biznesowym oraz życiowym, w pracy z klientem indywidualnym i zespołowym. Zawiera wersje elektroniczne materiałów zarówno dla coacha, jak i dla klienta, umożliwiające szybki wydruk gotowych formularzy i arkuszy, a także w razie potrzeby ich dowolną edycję i modyfikację w celu dopasowania poszczególnych narzędzi do indywidualnych potrzeb konkretnych klientów.
Autorzy przedstawili własne narzędzia oraz dokonali przeglądu narzędzi wykorzystywanych w różnych podejściach i stylach coachingu, od koncepcji ericksonowskich po prowokatywne, związane z praktyką opartą na dowodach (evidence-based) i z podejściem intuicyjnym. Wszystkie zaprezentowane w zestawie narzędzia stosowane w coachingu zostały przedstawione jako bogaty poznawczo i emocjonalnie proces interakcji, a nie tylko proceduralnie opisana technika. Narzędzia mają różne źródła inspiracji - wywodzą się z praktyki terapeutycznej, biznesowej, edukacyjnej, z treningu sportowego, inżynierii, a nawet filozofii. Stworzone zostały na podstawie wiedzy psychologicznej, socjologicznej, zarządczej i osiągnięć metodologii badań, odwołują się też do rozwoju duchowości człowieka. Uporządkowano je według kryterium celu ich zastosowania, odnosząc się do najistotniejszych aspektów procesu coachingu. W zbiorze można znaleźć materiały:
służące badaniu potrzeb,
wspomagające całościowe kształtowanie formy pracy z klientem,
pomagające w budowaniu relacji,
wspierające tworzenie i obieranie celów,
ułatwiające pracę z wartościami i motywacją klienta,
rozwijające kreatywność,
wzbudzające pogłębioną refleksję,
pomagające w przełamaniu impasu,
służące monitorowaniu i ewaluacji procesu.
Autorzy przedstawili własne narzędzia oraz dokonali przeglądu narzędzi wykorzystywanych w różnych podejściach i stylach coachingu, od koncepcji ericksonowskich po prowokatywne, związane z praktyką opartą na dowodach (evidence-based) i z podejściem intuicyjnym. Wszystkie zaprezentowane w zestawie narzędzia stosowane w coachingu zostały przedstawione jako bogaty poznawczo i emocjonalnie proces interakcji, a nie tylko proceduralnie opisana technika. Narzędzia mają różne źródła inspiracji - wywodzą się z praktyki terapeutycznej, biznesowej, edukacyjnej, z treningu sportowego, inżynierii, a nawet filozofii. Stworzone zostały na podstawie wiedzy psychologicznej, socjologicznej, zarządczej i osiągnięć metodologii badań, odwołują się też do rozwoju duchowości człowieka. Uporządkowano je według kryterium celu ich zastosowania, odnosząc się do najistotniejszych aspektów procesu coachingu. W zbiorze można znaleźć materiały:
służące badaniu potrzeb,
wspomagające całościowe kształtowanie formy pracy z klientem,
pomagające w budowaniu relacji,
wspierające tworzenie i obieranie celów,
ułatwiające pracę z wartościami i motywacją klienta,
rozwijające kreatywność,
wzbudzające pogłębioną refleksję,
pomagające w przełamaniu impasu,
służące monitorowaniu i ewaluacji procesu.
Szczegóły
Tytuł: Coaching Zbiór narzędzi wspierania rozwoju z płytą CDAutor: Marciniak Łukasz T., Rogala-Marciniak Sylwia
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326416279
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 392
Format: 24.0x31.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.69 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta
Wolters Kluwer
Opracowanie przypadku w psychoanalizie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego