Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami. Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników.
Opisy ćwiczeń zawierają:
- informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników
- procedurę przeprowadzenia ćwiczenia - dokładną instrukcję dla prowadzącego
- listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji
- arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.
Szczegóły
Tytuł: Ćwiczenia z zakresu obsługi klientaAutor: Roberts-Phelps Graham
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326414589
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 248
Format: 24.5x31.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.27 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Małymi krokami do wielkości
Jak rozwinąć własną firmę
Jak rozwinąć własną firmę
Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami
Zestaw narzędzi
Zestaw narzędzi
Wolters Kluwer
Coaching Zbiór narzędzi wspierania rozwoju z płytą CD
Wolters Kluwer
Budowanie zaangażowania pracowników
Zestaw narzędzi
Zestaw narzędzi
Wolters Kluwer