Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 24.5x31.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
279,00 PLN
Nasza cena
197,99 PLN



Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami. Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników. Opisy ćwiczeń zawierają: - informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników - procedurę przeprowadzenia ćwiczenia - dokładną instrukcję dla prowadzącego - listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji - arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.

Szczegóły

Tytuł: Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta
Autor: Roberts-Phelps Graham
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326414589
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 248
Format: 24.5x31.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.27 kg

Recenzje