Marketing usług

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
39,54 PLN



Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.

Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:
- charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
- zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
- segmentacja rynku usług,
- jakość usług,
- proces świadczenia usług,
- polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
- rola personelu w marketingu firmy usługowej.

Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy.
Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.

Szczegóły

Tytuł: Marketing usług
Autor: Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326416194
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 16
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: