"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia
Szczegóły
Tytuł: Praktyczny marketing miast i regionówAutor: Pogorzelski Jacek
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326438318
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 240
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.418 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing usług
Wolters Kluwer
Cokolwiek myślisz pomyśl odwrotnie
Insignis
Marketing w turystyce i rekreacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Komunikacja marketingowa w architekturze
Narodowe Centrum Kultury