Promocja miasta elementem marketingu mix (na przykładzie miasta Łomży) (dodruk na życzenie)
Promotor
Celem pracy jest ukazanie możliwości adaptacji pozycjonowania w marketingu terytorialnym i ukazanie promocji jako istotnego narzędzia marketingu mix miasta.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Tytuł: Promocja miasta elementem marketingu mix (na przykładzie miasta Łomży) (dodruk na życzenie)Autor: Aleksandra Rogaska
Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095522
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 132
Format: 170x240
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Praktyczny marketing miast i regionów
Nieoczywiste
Komunikacja marketingowa w architekturze
Narodowe Centrum Kultury