Książkę Rafała Janowicza ?Komunikacja marketingowa w architekturze? przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z ?zaśmieceniem? licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących ?efekt choinki?, ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której ?zaśmiecenie? słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki.
Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja marketingowa w architekturzeAutor: Rafał Janowicz
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
ISBN: 9788361587941
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 190
Format: 17.0x25.5cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.622 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Praktyczny marketing miast i regionów
Nieoczywiste
Znak 709/2014 Praca
Znak
Odczuwanie architektury
Karakter
Plakaty
Bosz
Podaj dalej Design nauczanie życie
Karakter