Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:
? podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,
? rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,
? zachowania klientów na tym rynku,
? elementy marketingu-mix (5P),
? marketing terytorialny w turystyce,
? markowy produkt turystyczny,
? nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,
? marketing relacji w turystyce i rekreacji,
? badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.
Szczegóły
Tytuł: Marketing w turystyce i rekreacjiWydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Turystyka
ISBN: 9788301173074
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg
Redakcja: Panasiuk Aleksander
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompendium wiedzy o turystyce
Wydawnictwo Naukowe PWN
Hiperprzestrzeń
Wszechświaty równoległe pętle czasowe i dziesiąty wymiar
Wszechświaty równoległe pętle czasowe i dziesiąty wymiar
Prószyński i S-ka
Kompendium wiedzy o ekonomii
Wydawnictwo Naukowe PWN
Anatomia człowieka Tablice
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Marketing usług
Wolters Kluwer
Praktyczny marketing miast i regionów
Nieoczywiste