Nierówność szans edukacyjnych
Przyczyny, skutki, koncepcje zmian

Impuls

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
40,56 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Tom, który prezentujemy Czytelnikom, poświęcony jest problematyce nierówności w dostępie do edukacji i udziału poszczególnych grup społecznych w kształceniu różnego typu i na różnych poziomach w Polsce oraz w innych krajach Europy. Artykuły zostały zebrane w kilku grupach tematycznych. Zgodzę się z redaktorami tomu, że zebrane w publikacji teksty obrazują złożoność i wieloaspektowość podjętej problematyki. Od siebie dodam, że bardzo dobrze ją oddają. Zaproszeni do współpracy autorzy w sposób wyczerpujący, a jednocześnie bardzo dobrze osadzony w literaturze tematu odkrywają przed czytelnikiem obszary, przyczyny, uwarunkowania i oblicza nierówności edukacyjnych. Wnikliwy odbiorca znajdzie w tym tomie materiał, który może zaskoczyć, zszokować, wręcz zbulwersować, jak choćby wskazane przez jedną z autorek błędy w podręcznikach dla uczniów klas I?III szkół podstawowych. Może jednak również skłaniać do refleksji i zadania sobie pytań podstawowych, o to, czym są dla nas równość, demokracja, jakiej równości, jakiej demokracji chcemy, a na jaką się zgadzamy. Z przyjemnością rekomenduję publikację pod redakcją Wiktora Żłobickiego i Beaty Maj pod tytułem Nierówność szans edukacyjnych ? przyczyny, skutki, koncepcje zmian do druku i jestem przekonana, że znajdzie ona szerokie grono czytelników. Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Iwony Chrzanowskiej

Szczegóły

Tytuł: Nierówność szans edukacyjnych
Podtytuł: Przyczyny, skutki, koncepcje zmian
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788378501121
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 486
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg
Redakcja: Żłobicki Wiktor, Maj Beata

Recenzje