Otwarty, aktywny, samodzielny
Alternatywne formy pracy. Przewodnik dla nauczycieli języków obcych
Fraszka Edukacyjna
W publikacji przedstawione zostały nauczycielom języków obcych otwarte formy uczenia się i nauczania, takie jak:
# praca niestresowa (inaczej swobodna, wolna, dowolna) - polegająca na całkowicie samodzielnych działaniach językowych uczniów przy znikomym wsparciu ze strony nauczyciela,
# praca w formie przystanków uczenia się (nazywana przez nauczycieli stacjami)- w której uczniowie podejmują działania językowe przy specjalnie w tym celu przygotowanych stanowiskach uczenia się,
# praca według planu tygodnia- w której uczniowie w ciągu tygodnia rozwiązują określone zadania wyznaczonych w specjalnych planach pracy,
# praca projektowa- polegająca na wspólnym lub indywidualnym realizowaniu krótko- lu długoterminowych projektów.
# praca niestresowa (inaczej swobodna, wolna, dowolna) - polegająca na całkowicie samodzielnych działaniach językowych uczniów przy znikomym wsparciu ze strony nauczyciela,
# praca w formie przystanków uczenia się (nazywana przez nauczycieli stacjami)- w której uczniowie podejmują działania językowe przy specjalnie w tym celu przygotowanych stanowiskach uczenia się,
# praca według planu tygodnia- w której uczniowie w ciągu tygodnia rozwiązują określone zadania wyznaczonych w specjalnych planach pracy,
# praca projektowa- polegająca na wspólnym lub indywidualnym realizowaniu krótko- lu długoterminowych projektów.
Szczegóły
Tytuł: Otwarty, aktywny, samodzielnyPodtytuł: Alternatywne formy pracy. Przewodnik dla nauczycieli języków obcych
Autor: Beata Karpeta-Peć
Wydawnictwo: Fraszka Edukacyjna
Kod paskowy: 9788361309086
ISBN: 8361309086
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 84
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.15 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Umiejętności psychologiczno pedagogiczne w pracy nauczyciela
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie
Wydawnictwo Naukowe PWN