Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Szczegóły
Tytuł: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3Podtytuł: 23/2011
Autor: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788362325399
Kategoria: Podręczniki
MEN: 23/2011
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.364 kg