Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD

Bellona

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: etui kartonowe
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
16,50 PLN
Nasza cena
15,03 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 9,48 zł



adna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Producent:
Dressler Dublin sp. z o.o
ul. Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki (PL)
tel: +48 22 733 50 00
email: wydawnictwo@dressler.com.pl


Szczegóły

Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339480
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: etui kartonowe
Waga: 0.07 kg

Recenzje