Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: wsip@wsip.com.pl
Szczegóły
Tytuł: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalneAutor: Jan Cetner
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302136351
Kategoria: Podręczniki
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg