Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i ? co ważne ? potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.
z recenzji dr hab. Sławomiry Sadowskiej, prof. UG
[?] bardzo wysoko oceniam pomysł badawczy i cel przedłożonej do recenzji pracy. Być może nie stanie się ona jeszcze opracowaniem przełomowym w zakresie myślenia o edukacji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie, ale bez wątpienia dostarcza wielu interesujących tez, treści, spójnej wiedzy, zachęcając do dalszych badań [?] oraz zmiany utartych poglądów ? nie tylko tych rozpowszechnionych w wiedzy potocznej, ale także konsekwentnie powielanych w obszarze wiedzy naukowej.
z recenzji dra hab. Zenona Gajdzicy, prof. UŚ
Szczegóły
Tytuł: Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkimAutor: Katarzyna Parys
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788378504719
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 336
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Klęska rozumu
Czerwone i Czarne
Miłość na odległość
Formy życia w epoce globalnej.
Formy życia w epoce globalnej.
Wydawnictwo Naukowe PWN