Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są strzałem w kolano budują coraz większą ich potęgę. Myślisz stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie tylko produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad "dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie tylko produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad "dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Szczegóły
Tytuł: Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markęAutor: Grzegorz Kosson
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566098
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 152
Format: 21.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.346 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes