Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:
- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt
Szczegóły
Tytuł: Etyka biznesuPodtytuł: Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań
Autor: Jan Klimek
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379300693
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 347
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Etyka biznesu
Studio Emka
100 sposobów motywowania siebie
Studio Emka
Całość i nieskończoność
Esej o zewnętrzności
Esej o zewnętrzności
Wydawnictwo Naukowe PWN
Śladami Marksa i Wittgensteina
Krytyka społeczna bez teorii krytycznej.
Krytyka społeczna bez teorii krytycznej.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Bajki z Szafy Żyrafy boks vol. 2
Luna Music
Sprawiedliwość
Jak postępować słusznie?
Jak postępować słusznie?
Kurhaus Publishing
Krytyka praktycznego rozumu
Antyk Marek Derewiecki