Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

Adam Marszałek

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
33,60 PLN
Nasza cena
27,05 PLN



Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.

Szczegóły

Tytuł: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor: Grabowska Magdalena
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788377808313
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 128
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg

Recenzje