Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.
Szczegóły
Tytuł: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowejAutor: Grabowska Magdalena
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788377808313
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 128
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Filmowiec Zestaw
Buchmann
Zarządzanie mediami
Ujęcie systemowe
Ujęcie systemowe
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Filmowanie. Podręcznik dla młodych
Wojciech Marzec
Tłumaczenia filmowe w praktyce
Fortima
Jak czytać fotografię
Lekcje mistrzów fotografii
Lekcje mistrzów fotografii
Universitas
Kresowa Atlantyda Tom 1-4
Pakiet
Pakiet
MS Wydawnictwo
Sto najważniejszych scen filmu polskiego
Poznańskie
Dziennikarstwo i świat mediów
Universitas