Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.
Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja.
Szczegóły
Tytuł: Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwaWydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788371510946
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 324
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Filmowiec Zestaw
Buchmann
Zarządzanie mediami
Ujęcie systemowe
Ujęcie systemowe
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Filmowanie. Podręcznik dla młodych
Wojciech Marzec
Tłumaczenia filmowe w praktyce
Fortima
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Adam Marszałek
Jak czytać fotografię
Lekcje mistrzów fotografii
Lekcje mistrzów fotografii
Universitas
Kresowa Atlantyda Tom 1-4
Pakiet
Pakiet
MS Wydawnictwo
Sto najważniejszych scen filmu polskiego
Poznańskie
Dziennikarstwo i świat mediów
Universitas