To NIE jest książka o mediach społecznościowych!
Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna - jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
- Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
- Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
- Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
- Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
- Czy ludzie Ci wierzą?
- Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców
Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna - jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
- Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
- Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
- Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
- Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
- Czy ludzie Ci wierzą?
- Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców
Szczegóły
Tytuł: Formuła Wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324674138
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bąk Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 20.8x14.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Szybciej
Przyspieszenie niemal wszystkiego
Przyspieszenie niemal wszystkiego
Zysk i S-ka
Dźwignie wyobraźni i inne narzędzia do myślenia
Copernicus Center Press
Content marketing po polsku
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Star Wars. Moc bazgrołów
Ameet
Lean CEO
W drodze do doskonałości
W drodze do doskonałości
MT Biznes
Mindware
Narzędzia skutecznego myślenia
Narzędzia skutecznego myślenia
Smak Słowa
Thanos Thanos powstaje Tom 1
Egmont