Formuła Wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Onepress

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 20.8x14.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
21,80 PLN
Nasza cena
16,52 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna - jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
- Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?     
- Do ilu ludzi możesz dotrzeć?     
- Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?     
- Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?     
- Czy ludzie Ci wierzą?     
- Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców

Szczegóły

Tytuł: Formuła Wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324674138
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bąk Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 20.8x14.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg

Recenzje