Metodologie badań medioznawczych

Aspra

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 15.8x23.4cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
34,51 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych, należy bowiem uwzględnić różne grupy problemów. Każdy z nich mógłby, a nawet powinien być rozpatrywany z kilku punktów widzenia. Na książkę składają się e artykuły przygotowane przez kompetentnych autorów, w których w sposób ciekawy odnoszą się oni do wielu aspektów teoretycznych związanych z naukami o mediach. Dzięki takim opracowaniom pojawiają się wspólnie definiowane zjawiska, określane są problemy do rozwiązania, przyjmowane techniki i metody badań. Publikacja ta jest więc kolejnym krokiem na drodze do wypracowania założeń metodologicznych w środowisku medioznawczym w Polsce. Prof.. Dr hab.. Marek Jabłonowski, Uniwersytet Warszawski

Szczegóły

Tytuł: Metodologie badań medioznawczych
Wydawnictwo: Aspra
Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375455649
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 242
Format: 15.8x23.4cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: