Marketing sportu

PWE

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.2x23.6
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
62,46 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 54,54 zł



We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Szczegóły

Tytuł: Marketing sportu
Autor: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320822052
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.2x23.6
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.486 kg

Recenzje