Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników:
- menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
- osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
- pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Szczegóły
Tytuł: Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilneAutor: Marcin Zaremba
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615487
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 204
Format: 14.0x21.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.268 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Klątwa Tytana Tom 3
Galeria Książki
Digital Business i E-Commerce Management
Strategia, Realizacja, Praktyka
Strategia, Realizacja, Praktyka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Komunikacja marketingowa 2030
Słowa i Myśli