Komunikacja marketingowa 2030

Słowa i Myśli

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.4x23.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
26,01 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany. Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030. Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku: - Jakub Bierzyński - Sebastian Hejnowski - Paweł Kastory - Norbert Ofmański - Włodzimierz Schmidt - Marek Staniszewski - Paweł Trochimiuk - Tadeusz Żórawski.

Szczegóły

Tytuł: Komunikacja marketingowa 2030
Autor: Robert Stępowski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566555
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 207
Format: 16.4x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg

Recenzje