Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: - istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, - zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, - specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, - uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, - czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, - modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, - rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja marketingowaPodtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
Autor: Taranko Teresa
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326481932
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 270
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.468 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Europa Środkowa mapa 1:2 000 000
Freytag&berndt
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Wolters Kluwer
Wskaźniki marketingowe
Wolters Kluwer