W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.
Szczegóły
Tytuł: Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowejAutor: Malinowska Mirosława
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379308149
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 218
Oprawa: Miękka
Waga: 0.348 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Europa Środkowa mapa 1:2 000 000
Freytag&berndt
Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty
Istota, uwarunkowania, efekty
Wolters Kluwer
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Wolters Kluwer
Wskaźniki marketingowe
Wolters Kluwer