W książce autor wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób niektóre firmy przeobraziły swój sposób myslenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie zwiększając zyski. Ponadto autor podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.
Szczegóły
Tytuł: Jak zdobyć klientaAutor: Fred Wiersema
Wydawnictwo: Logos
Kod paskowy: 9788386941339
ISBN: 8386941332
Języki: polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 240
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.197 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing w erze technologii cyfrowych
Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Wydawnictwo Naukowe PWN
21 lekcji na XXI wiek
Literackie