Marketing w erze technologii cyfrowych
Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
62,37 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,90 zł



Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej ? Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska ? Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Szczegóły

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych
Podtytuł: Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301202248
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 272
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.434 kg
Redakcja: Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika

Recenzje