Business Intelligence
Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Poltext

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 23.5x16.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
33,39 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Przemysław Radziszewski konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Szczegóły

Tytuł: Business Intelligence
Podtytuł: Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Autor: Przemysław Radziszewski
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375616132
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 220
Format: 23.5x16.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg

Recenzje