Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu piątej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z opracowywaniem oraz interpretacją wyników badań rynku reklamy, ocenianiem jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określaniem efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Autorki zwracają szczególną uwagę na znaczenie oceny skuteczności reklamy na podstawie badań rynku, wskazują także na rolę wykorzystania w sondażach programów komputerowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z opracowywaniem oraz interpretacją wyników badań rynku reklamy, ocenianiem jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określaniem efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Autorki zwracają szczególną uwagę na znaczenie oceny skuteczności reklamy na podstawie badań rynku, wskazują także na rolę wykorzystania w sondażach programów komputerowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Szczegóły
Tytuł: Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalneAutor: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302157196
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 128
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka