Chciwość i żądza bogactwa księcia Jana sięgnęły zenitu!
Dla zwykłego, uczciwie płacącego podatki kupca godne życie stało się niemożliwe. Oto Szeryf z Nottingham sprawdza wszystkich wchodzących do miasta, czy aby nie wnoszą w obręb jego murów zakazanych towarów. Na szczęście Ty znasz Szeryfa lepiej niż książę. Ten nieprzyjemny, chciwy typ może sprawiać onieśmielające wrażenie, gdy stoi w bramie miasta, ale - bądźmy szczerzy - nawet on spojrzy w drugą stronę, gdy otrzyma sowitą łapówkę. I oto pewnego pięknego poranka przybyłeś ze swoimi towarami na targ do uroczego Nottingham. Jedyną przeszkodą stojącą na drodze do uczciwego zysku jest Szeryf. Musisz go sprytnie oszukać albo bezczelnie przekupić. Ewentualnie możesz spróbować powiedzieć prawdę!
W grze Szeryf z Nottingham wcielasz się w rolę kupca starającego się dowieźć swoje towary na miejski targ. W tym celu musisz przekonać Szeryfa, aby Cię wpuścił i to za (prawie) każdą cenę! Jeśli wieziesz ze sobą smakowite dobra, które jako prawy obywatel chcesz sprzedać na targu, aby urozmaiciły królewskie uczty, to nie masz się czego obawiać. Wystarczy zadeklarować faktyczną ilość i rodzaj przywożonych towarów, a w razie kontroli otrzymasz dodatkowo rekompensatę za marnowanie Twojego cennego czasu. Jeśli zaś przewozisz kontrabandę, albo co gorsza próbujesz wwieźć do zamku i sprzedać królewskie dobra, których spożywanie zostało zarezerwowane wyłącznie dla króla i jego świty, to możesz mieć niemały problem, gdy trafi Ci się kontrola. Nie dość, że zostaną one skonfiskowane, to jeszcze zapłacisz grzywnę - tym większą im więcej zakazanych dóbr przewozisz. Sprytni handlarze (których władza niesłusznie nazywa przemytnikami) mają jednak swoje sposoby, ale zwiększyć swoje zyski za pomocą datków (niesłusznie nazywanych łapówkami). Wiedzą oni bardzo dobrze, na ile mogą sobie pozwolić i ile wyniosą opłaty manipulacyjne przekazywane Szeryfowi. Wiedzą, kiedy należy na wóz zapakować wyłącznie legalne towary, a kiedy pod częścią z nich schować kuszę albo baryłkę pitnego miodu.
Zawartość gry:
- 216 kart Towarów (144 karty Legalnych Towarów (zielone), 60 kart Kontrabandy (czerwone), 12 kart Dóbr Królewskich (czerwone ze złotą wstęgą i pieczęcią Szeryfa u dołu))
- 6 promocyjnych kart Towarów Unikalnych (Złoty Jedwab, Ogień Grecki, Smoczy Pieprz, Oliwa z Oliwek, Ciężka Kusza, Miód Truskawkowy)
- 110 monet w czterech nominałach
- 1 znacznik Szeryfa
- 5 Straganów Kupieckich
- 5 Toreb Kupieckich
- instrukcja
Liczba graczy: 3 - 5
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: ok 30 min.
Dla zwykłego, uczciwie płacącego podatki kupca godne życie stało się niemożliwe. Oto Szeryf z Nottingham sprawdza wszystkich wchodzących do miasta, czy aby nie wnoszą w obręb jego murów zakazanych towarów. Na szczęście Ty znasz Szeryfa lepiej niż książę. Ten nieprzyjemny, chciwy typ może sprawiać onieśmielające wrażenie, gdy stoi w bramie miasta, ale - bądźmy szczerzy - nawet on spojrzy w drugą stronę, gdy otrzyma sowitą łapówkę. I oto pewnego pięknego poranka przybyłeś ze swoimi towarami na targ do uroczego Nottingham. Jedyną przeszkodą stojącą na drodze do uczciwego zysku jest Szeryf. Musisz go sprytnie oszukać albo bezczelnie przekupić. Ewentualnie możesz spróbować powiedzieć prawdę!
W grze Szeryf z Nottingham wcielasz się w rolę kupca starającego się dowieźć swoje towary na miejski targ. W tym celu musisz przekonać Szeryfa, aby Cię wpuścił i to za (prawie) każdą cenę! Jeśli wieziesz ze sobą smakowite dobra, które jako prawy obywatel chcesz sprzedać na targu, aby urozmaiciły królewskie uczty, to nie masz się czego obawiać. Wystarczy zadeklarować faktyczną ilość i rodzaj przywożonych towarów, a w razie kontroli otrzymasz dodatkowo rekompensatę za marnowanie Twojego cennego czasu. Jeśli zaś przewozisz kontrabandę, albo co gorsza próbujesz wwieźć do zamku i sprzedać królewskie dobra, których spożywanie zostało zarezerwowane wyłącznie dla króla i jego świty, to możesz mieć niemały problem, gdy trafi Ci się kontrola. Nie dość, że zostaną one skonfiskowane, to jeszcze zapłacisz grzywnę - tym większą im więcej zakazanych dóbr przewozisz. Sprytni handlarze (których władza niesłusznie nazywa przemytnikami) mają jednak swoje sposoby, ale zwiększyć swoje zyski za pomocą datków (niesłusznie nazywanych łapówkami). Wiedzą oni bardzo dobrze, na ile mogą sobie pozwolić i ile wyniosą opłaty manipulacyjne przekazywane Szeryfowi. Wiedzą, kiedy należy na wóz zapakować wyłącznie legalne towary, a kiedy pod częścią z nich schować kuszę albo baryłkę pitnego miodu.
Zawartość gry:
- 216 kart Towarów (144 karty Legalnych Towarów (zielone), 60 kart Kontrabandy (czerwone), 12 kart Dóbr Królewskich (czerwone ze złotą wstęgą i pieczęcią Szeryfa u dołu))
- 6 promocyjnych kart Towarów Unikalnych (Złoty Jedwab, Ogień Grecki, Smoczy Pieprz, Oliwa z Oliwek, Ciężka Kusza, Miód Truskawkowy)
- 110 monet w czterech nominałach
- 1 znacznik Szeryfa
- 5 Straganów Kupieckich
- 5 Toreb Kupieckich
- instrukcja
Liczba graczy: 3 - 5
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: ok 30 min.
Szczegóły
Tytuł: Szeryf z NottinghamPodtytuł: Wiek: 13+
Autor: Sergio Halaban, Bryan Pope, Pope Benjamin, Andre Zatz
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5902650610002
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 25.2x25.1
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 1.436 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Neuroshima Hex 3.0 PL
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Przebiegłe wielbłądy
Lucrum
Avalon: Rycerze Króla Artura
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Bang! Miecz samuraja
Bard
Zombicide: Czarna Plaga
Wiek: 14+
Wiek: 14+
Portal Games