Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce

Helion

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
33,79 PLN
Oszczędzasz 32%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Magdalena Szelągowska Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą: - tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych - kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy - badania satysfakcji i rekomendacji Klienta - operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości - tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów. Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu ?Nauka praktyce ? praktyka nauce?. Certyfikowany Trener Biznesu.

Szczegóły

Tytuł: Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Podtytuł: Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Autor: Magdalena Szelągowska
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328336896
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.58 kg

Recenzje