Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania czegokolwiek i przez cały dzień a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać. Poradnik, który trzymasz w dłoni, to: źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach jak powstają i w jaki sposób się utrwalają; przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać; zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem; źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania czegokolwiek i przez cały dzień a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać. Poradnik, który trzymasz w dłoni, to: źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach jak powstają i w jaki sposób się utrwalają; przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać; zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem; źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
Szczegóły
Tytuł: Skuszeni (Uszkodzona okładka)Podtytuł: Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
Autor: Nir Eyal
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328318182
Tytuł oryginału: Hooked
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kucharczyk-Barycza Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 240
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Medytacja dla psychoterapeutów i ich klientów
Zysk i S-ka
Język liderów
Jarosław Szulski & Co
Inspirująca komunikacja
Podręcznik dla liderów
Podręcznik dla liderów
Jarosław Szulski & Co
Nawyk osiągania
Galaktyka
Nie myśl, że NLP zniknie
MT Biznes