Dlaczego Zalando? (Uszkodzona okładka)
Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Ole
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
Szczegóły
Tytuł: Dlaczego Zalando? (Uszkodzona okładka)Podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor: Seidel Hagen
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010666
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 252
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak dobrze mieć sąsiadów
Debit
Sam i Watson przeganiają gniew
Adamada
7 nawyków szczęśliwego dziecka
Znak Emotikon
Biblia copywritingu
Helion
Koala, który się trzymał
Zielona Sowa