Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania. Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.
W teczce znajduje się: książeczka z przykładami ćwiczeń i zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
W teczce znajduje się: książeczka z przykładami ćwiczeń i zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (Polska)
tel: 58 380 00 06
email: harmonia@harmonia.edu.pl
Szczegóły
Tytuł: Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 1. Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowaniaAutor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: Wskazuję, nazywam, rozumiem
ISBN: 9788380801554
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 21.5 x 30.5 cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana