Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.
W teczce znajduje się:
W teczce znajduje się:
- instrukcja (przykłady ćwiczeń);
- 36 kart z fotografiami miejsc;
- 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia; spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: kto?, co?, gdzie?, co robi?, z kim?.
Szczegóły
Tytuł: Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytańAutor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: Wskazuję, nazywam, rozumiem
ISBN: 9788380801578
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 53
Format: 21.5 x 30.5 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.72 kg