Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Harmonia

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 21.5 x 30.5 cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
36,02 PLN
Nasza cena
29,86 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,58 zł



Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.

W teczce znajduje się:
  • instrukcja (przykłady ćwiczeń);
  • 36 kart z fotografiami miejsc;
  • 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia; spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: kto?, co?, gdzie?, co robi?, z kim?.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (Polska)
tel: 58 380 00 06
email: harmonia@harmonia.edu.pl


Szczegóły

Tytuł: Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Autor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: Wskazuję, nazywam, rozumiem
ISBN: 9788380801578
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 53
Format: 21.5 x 30.5 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.72 kg

Recenzje