Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych. W teczce znajduje się: zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach); zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu). Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (Polska)
tel: 58 380 00 06
email: harmonia@harmonia.edu.pl
Szczegóły
Tytuł: Wskazuję nazywam rozumiem Część 2Podtytuł: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
Autor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: Wskazuję, nazywam, rozumiem
ISBN: 9788380801561
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 42
Format: 21.5x30.5cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.74 kg