Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim ? jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu ? zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. ?Sprzedaż w gastronomii? to trzeci poradnik tego autora po ?Ciemnej stronie gastronomii? (2014) i ?Menedżerze gastronomii? (2017). Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego: ?Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.? Malka Kafka ? założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody ?Restaurateur of the year? ?Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!? Piotr Popiński ? ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More
Szczegóły
Tytuł: Sprzedaż w gastronomii Część 1-2Autor: Jan Marek Mołoniewicz
Wydawnictwo: MOJA Consulting
ISBN: 9788393944880
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 398
Format: 17.0x24.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.7 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Moje wypieki i desery
Egmont
Moje wypieki Wielki powrót
Egmont
Menedżer gastronomii Część 1
MOJA Consulting
Menedżer gastronomii Część 2
MOJA Consulting
Moje wypieki na 4 pory roku
Egmont
Jeden mały krok do szczęśliwego życia
Czarna Owca
Moje wypieki z czekoladą
Egmont