First Steps in Marketing Language
Słownictwo i praktyczne wskazówki

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 11.7x19.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
29,54 PLN



Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem. Książka zawiera: zwroty i wyrażenia związane z marketingiem, wzory korespondencji marketingowej, angielsko-polski słownik terminów marketingowych.



Szczegóły

Tytuł: First Steps in Marketing Language
Podtytuł: Słownictwo i praktyczne wskazówki
Autor: Kozierkiewicz Roman
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: First Steps In
Kod paskowy: 978830116270201
ISBN: 9788301162702
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 184
Format: 11.7x19.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.14 kg

Recenzje