Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Wolters Kluwer

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
- przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
- sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
- inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
Szczegóły
Tytuł: Marketing i PR w czasie rzeczywistymPodtytuł: Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Autor: Scott David Meerman
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431067
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 236
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Czym jest marketing
Rebis
First Steps in Marketing Language
Słownictwo i praktyczne wskazówki
Słownictwo i praktyczne wskazówki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wolters Kluwer
Komunikacja marketingowa
Wydawnictwo Naukowe PWN