Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2013
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
52,38 PLN



Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: - metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, - przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, - sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, - inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

Szczegóły

Tytuł: Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Podtytuł: Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Autor: Scott David Meerman
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431067
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 236
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: