Książka jest efektem realizacji projektu ?Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej? współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce. W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań. Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.
Szczegóły
Tytuł: Public relations miast i regionówAutor: redakcja naukowa Duda Aneta
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413051
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 276
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku
Miasto i region na rynku
Wolters Kluwer
Pozyskiwanie inwestorów do gmin
Wolters Kluwer
Praktyczny marketing miast i regionów
Nieoczywiste
Przedsiębiorczość i innowacyjność terytorialna
Region w warunkach konkurencji
Region w warunkach konkurencji
C.H.Beck Wydawnictwo Sp. z o.o.
Protokół dyplomatyczny, etykieta i zasady savoir-vivre'u
Wolters Kluwer