Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopolską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmiotem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przeważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Polsce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja prezentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient.
Szczegóły
Tytuł: Budowanie związków z klientami na rynku business to businessWydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788360089729
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 192
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku
Miasto i region na rynku
Wolters Kluwer
Pozyskiwanie inwestorów do gmin
Wolters Kluwer
Praktyczny marketing miast i regionów
Nieoczywiste
Przedsiębiorczość i innowacyjność terytorialna
Region w warunkach konkurencji
Region w warunkach konkurencji
C.H.Beck Wydawnictwo Sp. z o.o.
Protokół dyplomatyczny, etykieta i zasady savoir-vivre'u
Wolters Kluwer